2013 m. kovo 11 d., pirmadienis

Įžanga


Sveiki, aš esu Milena Peazer. Man 20. Turiu vyresnę sesę Danielle. Gyvenu su tėvais ir Danielle. Esu garsi šokėja. Pažystu Uone Dairekšen. Mano plaukai rudi, akys irgi rudos. Esu savimeila, graži, miela ir draugiška. Gražiai šoku. Puikiai pabaigiau mokyklą. Mano gimtadienis birželio 20. Mėgstu sportuoti. Moku groti gitara. Mėgstu piešti, kartais apdainuoti. Bet labiausiai man patinka šokti. Esu liekna nuo pat gimimo nes kūną paveldėjau iš mamos. O charakterį iš mamos. Moku skaniai gaminti. Mėgstu kartais paskaityti knygas, nes nėra ką veikti. Visada turėjau daug draugų. Na ir dabar turiu. Mėgstu chattint per fb arba twitterį. Man labiausiai patinka vasarą. Man patinka maudytis duše ir jame dainuoti. Nežinau kodėl bet save laikau ryškia asmenybę ir gyliai širdyje esu ta pati žvaigždutė.


Čia mano sesuo Danielle Peazer. Ji irgi garsi šokėja. Jei 23 metai. Ji lanko kartu su manimi tuos pačius šokius. Draugauja su Liam Payne. Taip, iš Uone Dairekšen. Manija kažkokia jų. Ji labai draugiška ir linksma. Mėgsta siaubo filmus kurių aš nekenčiu. Jai patinka sportuoti. Jos palukai rudi, kartais buna tiesus, o dažniausiai juos ji susigarbanoja. Jos akys rudos. Jio gimė vasario 14. Per valentino diena. Ji labai linksma ir faina. Mes su ja niekada nesipykstam nes ji dažnai nusileidžia. Na jos charakteris tikrai nėra iš gerujų. Ji kartais buna žiauriai pikta ir bjauri. O kartais buna miela lyg angeliukas. Dievina pica ir žalią arbatą. Ji mano manymų yra labai puiki asmenybė.

Čia mano braškė. Ji mano geriausia draugė. Ji Amanda Hallarr. Jei 20. Ji miela ir linksma. Draugiška ir kuribinga. Piešia nuostabiai nes kadaisę lankę dailės mokyklą. Gyvena su manimi. Mokykloje puikiai mokėsi. Ji lanko kartu su manimi šokius. Ji puikiai šoka ir stovi pirmoje eilėje. Ji visada buna mokytojų numylėtinė dėl savo mielo charakterio. Ji niekada nesipyksta su manimi. Tiesa, aš su ja nei karto nebuvau susipykusi. Na ji kerting ir kartais buna žiauriai bjauri. Bet ji vistiek bus mano braškė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą