2013 m. kovo 11 d., pirmadienis

4 dalis

Mes krč padauginom cocacolos. Jau iš tikro buvo lauke tamsu.
- Merginoooos, einam miegot - paskaiau mieguistai. Visos vienu metu sugriuvom į lovą. Man Cheryl ranką prispaudė, o Amanda koją. Buvau lyg sudaužyta...........

RYTAS

Pramerkiu akis. Visos krč guli ant manęs.
- Kelkitės merginos - pasakiau kimiu balsu. Cheryl atsistojo.
- Kas čia buvo? - tarė.
- Nieko. Tiesiog reiki ajas pažadinti. Važiuosim į  parduotuvę - nusijuokiau ir pažiūrėjau į jas. Nubėges tušas, Alison nulūžes kablo kulniukas. Amandai suplyšo giedros. Man buvo labai susivėle plaukai, o pačiai Cheryl buvo dar sunkiau ji prasiskėlė lūpa.
- Kažkas miegojo su kablais - pasakė ir palietė ant lūpos esančia žaizdą. Pažiūrėjau į Amanda ir tariau rimtai - Miegojo Amanda. Tau ispyrė - nusijuokiau.
Vėliau mergos atsikėlė. Jasa išlyddėjau. Susitarėm susitikti lygiai 3 h. Nes man pačiai reikia susitvarkyti kambarį, kuris buvo suverstas po mergaičių vakaro. Išsiridenau iš lovos ir nuėjau pas Danielle į kambarį :
- Labas rytas - nusižiovavau.
- Labas - pasakė klodama lovą.
- Kas nutiko? - pažiūrėjau liūdnu veidu į ją.
- Nesvarbu.
- Sakyk. Juk gali manimi pasitikėti.
- Liam mane išdavė su kita - pasakė ir nusivalė ašaras. Atsisėdo ant lovos grašto. Aš atsisėdau šalia jos.
- Neverk, jis to nevertas. Viskas susitvarkys - pasakiau ir apkabinau ją per pečius. Ji atsirėmė galvą į mano petį. Glosčiau jos garbanas.
- Klausyk, mes su merginomis šį vakarą važiuojam į klubą. O dabar važiuosim apsipirkti. Neverk. Nenori kartu su mumis? - paklausiau. Tikrai buvo liūdna žiūrėti kai sesuo verkė. Ji labai lį mylėjo. Dar betrūko kad pradėjo skambėti mano telefonas. Palikau Danielle sedėti o pati nuėjau į savo kambarį :
- Klausau - užrėkiau. Pasigirdo gilus gukčiojimas. - Amanda?
- Taip... Man reikia su tavimi pasikalbėti.
- Kas yra?
- Atvažiuoju.
- Laukiu - pasakiau ir padėjau ragelį. Čia visi kaip užkerėti verkia. Grįžau pa Dani.
- Tai važiuosi kartu su mumis?
Ji palinksėjo galvą. Atnešiau jai šiltos arbatos.
Greitai atėjo Amanda. Ji neatėjo bet įsiveržė. O aš vis vaiksčiojau su chalatu.
- Užeik - pasakiau ir įleidau ją vidun.
Nuėjom į savo kambarį.
- Pasakok - pasakiau rimtai.
- Jis mane išdavė... - nusivalė ašaras.
- Kąąąą? - užrekiau kaip karvė.
- Ką girdėjai. Jis mane paliko, su kita bučiavosi. Viskas nuo šiol aš prieš vaikinus...
- Danielle irgi išsiskyrė su Liam. Spėju kolkas. O be to. Jason mergišius. Jis nevertas tavo ašarų. Pati jį puikiai pažystu - pabaksnojau pirštu jos petį. Ji palinksėjo galvą.
- Važiuosi su mmumis?
- Žinoma - nusišypsojo nes prižadėjo kad nebeverks. Kaip mažas vaikas. Aš palikau savo kambaryje ją o pati nuėjau prie spintos. Net nežinojau ką man renktis. Išsitraukiau juodas kelnes, baltą palaidinę ir iš spintelės juodus kablukus. Nuėau į vonią ir pasidėjau ant spintelės. Nusiprausiau ir apsirengiau. Užsidėjau kelis aksesuarus, susišukavau plaukus. Pasikvepinau. Pavalgiau mamos kepto pyrago su arbata. Niam, niam kaip skanu. Su Amanda nuvažiavom su mano automobiliu iki Cheryl ir Alison. Jos kartu gyvena. Dar prie mūsų prisijungė Danielle. Nuvažiavom jų paimti ir mūsų kita stotelė buvo parduotuvės ir kavinės.

----------------------------
Tai va. Čia biški bus jum toi daly neidomu. Bet kitose bus įdomu. Laukit tesiniooooooooo

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą