2013 m. kovo 11 d., pirmadienis

2 dalis

Greitai ten pasportavom. Prisiminėm senus šokius. Prasidės konkursai. Krč, aš taip tyngiu dabar kur nors važiuot. Nu bet gausim honorarus. Šita trenirkė greitai baigėsi. Šiandien norėjom eiti į miestą. Tad prie mūsų prisijungė Cheryl ir Alison. Nuėjom į kavinę. Kaip visada mano mamytė yra Danielle. Bent jau aš taip ją vadinu. Bet ji greitai turėjo įšeiti nes jai apskambino kadras Liam'as. Atsisveikinom su ja ir buvom keturiese.
- Ko norėsite? - švelniai paklausė padavėja.
- Man Late - pasakiau.
- Man ledų su braškių sirupu - nusijuokė Cheril. Alison užmigo.
- Alison - paurčiau ir visos pradėjom juoktis.
- Ką?
- Ko nori?
- Valgyt
- Ko?
- Deserto.
Amanda užsisakė irgi Late. Greitai visom atnešė užsakymus ir prasidėjo kalbos visos. Šiandien nutarėm akd bus mergaičių vakaras.
- Paasakok Apie Jason - pasakė Cheryl.
- Na va. Jis man pasiūlė draugauti. Aš sutikau.
- Bet jis ar tave myli? - nustebo Alison.
- Merginos. Vykit blogas mintis šalin - nusijuokė Amanda.
- Kaip tu Milena? - paklausė Alison.
- Ai, kaip visada - atsidūsau.
- Neprarask vilties.
- Nežinau ar net verta.
- Baik tu. Kada nors jis į tave pažiūrės, ir supras kokia esi šauni - pasakė Cheryl.
- Ačiū merginos už paguodą. - nusišypsojau.
- Išspausk šypsena - pasakė Amanda ir mane nufotkino.
- Cheese - pradėjo juoktis Alison.
Šypsena nedingo iš mano veido. Tai tas pats kaip mažai mergaitei gauti didžiuli čiulpinuką, buvo draugauti man su Zayn. Bet tai tas pats kad katinas pradėtu mokėti skraidyti.
- Merginos, einam pas mane? - pasiūliau. Visos sutiko. Nuvarėm pas mane. Kaip visada, pas mus garsi muzika, nagų lakai ir šepetys, kosmetika ir kvepalai bei dienoraščiai. Elgemės kaip mažos mergaitės. Neveltui šiandien mergaičių vakaras. Nusilakavom dangus visos. Paplepėjom. Ryt į paskaitas nereikia. Todėl šiandien šventė.
- Merginos, sugalvojau, nenorėtumėte į dėstytojo kavą ipilti nuodu? - pasiūlė Cheryl.
- Mergyt, nenusišnekėk - nusijuokiau. ALison nustėro :
- Butu nebloga mintis.
- Tai nuostabu.
Aš susiraukiau bet greitai atslūgau :
- Nežinau - nusijuokiau - Mus į kalėjimą pasodins.
- Juokauju. Tai tik buvo pokštas - pasakė Cheryl ir visos pradėjom juoktis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą