2013 m. kovo 14 d., ketvirtadienis

6 dalis

RYTAS

Pramerkiu akis. Daugiau miego nebenorėjau nes turėjau pakankamai energijos. Pasiražiau lovoje ir netyčia kažkam ispyriau. Išsigandau. Apsisukau ant kito šono ir pamačiau miegantį Zayn. Suklykiau nes sužinojau su kuo miegojau visą naktį. Jis greitai į mane atsisuko ir pasisveikino :
- Labas rytas - nusišypsojo.
- Labas, kodėl miegu su tavimi? - nustebau.
- Buvai ant tiek girta. Kad nuėjau į mano kambarį. Mes tau sakėm kad eik, bet tu niekur nėjai. Todėl aš atsiguliau šalia tavęs.
- Reikėjo vistiek tempt - nusijuokiau.
- Tu man trenkiai - nusijuokė.
- Tikrai? Aš atsiprašau - pasakiau.
- Nieko tokio. Busi užsiėmusi šiandien vakare?
Tuo pat metu į kambarį atėjo Lou. Tiksliai pasakius jis viską sugadino.
- Pabudome ir kelkimės - sušuko.
- Neberėk - pasakiau. Išlipau iš lovos. Miegojau su drabužiais. Tušas nubėges, visa susivėlusi kaip kaliausė. Baisu į tokią net pažiūrėti. Nuėjau į virtuvę. Ten sedėjo mano chebrytė. Taip, Alison, Danielle, Amanda, Cheryl.
- Tai labas rytas. Žinom kur miegojai - nusijuokė Amanda.
- Ir? - nusivaipiau.
- Mes gi žinooooooom - sumykė Cheryl.
- Butina jam pasakyti? Juk žinot kad jam simpatizuoju. Jis nekreips dėmesio į tokią baisią kaip aš.
Tada Amandos žvilgsnis nukrypo kažkur kitur. Atsisukau. Tai Zayn sedėjo ant sofos ir girdėjo mūsų pokalbį. Nusisukau nuo jo ir išgėriau sulčių. Atsidūsau. Visai nenorėjau kad jis kažką išgirstu. Atsisukau atgal į jį. Jis nusišypsojo. Ai, nesvarbu, eisiu namo. Neturiu čia ką veikti. Pasiemiau striukę.
- Ateeeee - sušaukiau ir patraukiau link namų. Ėjau peščiomis ir galvojau. Man taip gėda. Tiesiog taip gėda. Net sutikti jo nebenoriu.....Parėjau namo. Pasisveikinau su mama. Ji kaip visada įpykusi :
- Labas, kur buvai? - paklausė rimtai.
- Kur? Klube, pas drauges ir ten miegojau.
- Galėjai žinutę parašyti. Kodėl nesugebėjai namo pareiti?
- Nes buvau ant tiek girta.
- Kas yra? - pasakė. Nuėjom į svetainę. Ji pradėjo savo litaniją kurių aš nekenčiu :
- Brangute, kas yra?
- Nesvarbu - atsidūsau ir atsirėmiau į sofos atlošalą.
- Meilė?
- Na taip - nuleidau akis.
- Viską žinau. Danielle pasakojo.
- Ką? - užrėkiau kaip karvė. - Ką ji tau sakė?
- Aš žinau kas tau patinka. Jo vardas Zayn. Iš grupės.
- Na taip.....
- Patikėk, jei ignoruosi jį, jis supras kad kaip tik nori su juo buti.
- Mama, nepradėk - atsistojau ir palikau ją. Nuėjau į savo kambarį. Ir......Ir pradėjau verkti. Kodėl aš verkiu? Nusivylusi meilė. Kaip nesveika.......Man tiesiog taip širdį negera kad negaliu jo mylėti. Apkabinti ir pabučiuoti. Kodėl aš negaliu? Nes jis į manę  dėmesio nekreips. Kažkas pabeldė į mano duris. Pasitvarkiau savo veidą, nusivaliau savo ašaras.
- Kas? - sušukau.
- Pas tavė atėjo - pasigirdo mamos balsas už durų. Aš nuėjau prie lango ir stėbėjau vaizdą. Žiūrėjau, kaip daugelis porų vaikšto susikibę už rankučių. Kaip vaikai žaidžia ant smėlio ir kepa bandutes. Miela žiūrėti. Kažkas mane iš nugaros apkabino. Atsisukau. Apkabino mane Zayn.
- Zayn, ką tu darai? - paklausiau.
- Sėsk - pasakė ir pasodino mane ant sofos.
- Nepyk man už tą pokalbį.
- Aš tą patį jaučiu tau - jis atsisėdo šalia manęs. Nieko nelaukusi pabučiavau jį. Švelniai.
- Aš tave myliu - pasakiau pro ašaras. Jis švelniai nuvalė mano ašaras.
- Aš tave myliu labiau - apkabino.
- Visą laiką tave mylėjau. Man pavydas buvo kai tu su ja draugavai.
- Dabar myliu tik tave - pabučiavo stipriai. - Būk mano mergina.... - Nuleido akis.
- Žinoma - suklykiau ir šokau jam ant kaklo. Apkabinau jį stipriai.
- Aš noriu kad kraustytumeis pas mane - jis pasakė.
- Nežinau ką mama pasakys. Daniellė? Mano šokiai? Mano karjera?
- Viskas tau sueis. Noriu gyventi su tavimi kartu. Viename kambaryje - jis kalbėjo labai įtikinamai.
- Viename kambaryje? - nusijuokiau.
- Kodėl gi ne - nusišypsojo pedoface. Pabučiavau vėl jį. Suskambo mano telefonas. Greitai atsiliepiau :
- Klausau - pasakiau.
- Labas, tu namie? - paklausė Danielle.
- Taip. Tu kraustaisi į grupės butą. - nusijuokiau.
- Rimtai???? Nešk daigtus - nusijuokė ir padėjo ragelį. Zayn man padėjo sudėti daigtus. Susinešti lagaminus kurių buvo tikrai nemažai. Nunešė juos į mašiną ir grįžo.
- Mama, aš išsikraustau pas savo vaikiną Zayn - atsistojome prieš ją.
- Jau spėjot susiporuoti? - nusijuokė.
- Taip.
- Tai gerai. Susirašysim, susiskambinsim - pasakė. Atsisveikinom. Zayn atidarė mašinos dureles. Įsėdome ir išvažiavome. Dar tik buvo įpusėjus diena, o tiek nuostabių dalykų nutiko. Niekada nepamiršiu šių akimirkų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą