2013 m. kovo 11 d., pirmadienis

1 dalis

RYTAS

Šiandien pirmadienis. Kaip jų nekenčiu. 11:23. Reikės 1 h lėkti į paskaitas. Po to į šokius. Šokiai man pirmadienį, trečiadienį ir ketvirtadienį. Išpkupinau greitai iš lovos ir nuėjau į vonią. Išsivaliau dantis ir palindau po dušu. Įsiviniojau į rankšluostį ir nupėdinau iki spintos. Pasiemiau iš spintos juodus džinsus, raudona paprastą palaidinę ir juodą švarką. Išsitraukiau iš batų spintelės juodus kablukus ir susišukavau plaukus. Palikau palaidus. Pasiemiau tašę ir nulipau žemėn.
- Labas rytas brangute - tarė tėtis ir pabučiavo į kaktą.
- Labas rytas - nusišypsojau.
- Eisi į paskaitas?
- Taip - atsakiau ir atsisėdau ant kedės. Mama paklausė :
- Valgysi? - parodė į keptus bylnelius ant keptuvės. Palinksėjau galvą.
- Gal tave pavešti? - pasisiūlė tėtis.
- Butu ačiū. Kur Danielle? - apsidairiau.
- Pas kadrą savo išvažiavo.
- AIšku - nusijuokiau ir pradėjau valgyti. Suvalgiau visus blynus. Tėtis mane nuvežė iki universiteto. Ten reikėjo prasedėti kelias valandas. Na išklaustyti tos paskaitos. Bet nieko sunkaus. Choreografija studijuoju. Greitai baigėsi paskaitos. Pesčiomis grįžau namo. Danielle jau buvo grįžusi.
- Tai kaip sekės? - nusijuokiau.
- Tėtis sakė?
- Jo.
- Gerai. Varysi į šokius?
- Japy - pasakiau ir nudūmiau į savo kambarį. Už valandos jau turėsim eiti. Susidėjau viską į svao tašę, šokių batelius, šortus ir palaidinę. Persirengiau. Greitai suskambo mano telefonas :
- Labas, aš atlėkiu pas atve - pasakė ir suspiegė.
- Amanda?
- Jo - atsidūso.
- Tai varyk.
- Varau - pasakė ir padėjo ragelį.  Aš susitvarkiau kambarį nes jis buvo žiauriai suverstas. Prisipyliau vandens į buteliuką ir įsidėjau į tašę. Greitai atėjo Amanda.
- Labas - paskaiau ją apsikabindama.
- Labukas - nusišypsojo. - Turiu tau naujieną.
- Kokia? - pakėliau antakį.
- Aš draugauju su Jason. - suspiegė.
- Rimtai? - suklykiau. Jis gražiausias universiteto vaikinas. Pavydžiu jai. Nors iš teisų esu įsimylėjusi Zayn iš grupės. Nors jis turi mergina.
- Neliūdėk del jo. Jis kažkada atkreips dėmesį - apkabino mane per pečius Amanda ir išsitraukė iš tašės Snickers. Dar pabuvom pas mane ir nuėjom į šokius.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą