2013 m. kovo 11 d., pirmadienis

5 dalis

Pastatėm automobilį aikštelėje ir nuėjome link įėjimo. Prisipirkom daug šmutkių vakarui. Tai buvo bateliai, kėdai, aksesuarai, kosmetika ir visi kiti reikalingi daigtai bei drabužiai. Dar nuėjome į Starbucks. Nusipirkome kavors ir sedėjome prie bariuko. Ten darė kavą ir kitus užkandžius. Praleidome linksmai laiką. Amanda su Danielle prasiblaškė ir pamiršo pykčius. Tikrai nereikėjo dėl jų verkti. Jie neverti to. Mus su Danielle taip tėvai auklėjo. Pasiįnekučiavom. Išgėrėm kavą ir nuvažiavom pas mane. Nes jau buvo 5. Klubas atsidaro nuo 6. Apsirengėm gražiai. Aš atrodžiau taip http://www.polyvore.com/cgi/set?id=75231330. Visos spėjom apsirengti. Šį kart užtrukom ilgai. Bet paskui įsėdom į mano mašiniuką. Nuvažiavom į klubą. Davėm pinigų apsauginui. Krč, įėjom, ten dvelkė alkoholio kvapas. Girdėjosi garsi ir tranki muziką. Iš karto visos nuėjome į šokių aikštelę. Pašokom ten pusvalandį. Aš truputi pavargau ir nuėjau prie baro. Užsisakiau Martinio. Laukiau mano užsakymo, kol kažkas šalia manęs atsisėdo.
- Labas - tarė linksmai. Atsisukau. Tai buvo Zayn. Nusišypsojau nes nustebau :
- Labas - atsakiau linksmai. - Ko liūdnas?
- Išsiskyriau su Perrie.
- Nieko tokio. Bus tų merginų.
- Aš jau turiu busimą merginą - nusišypsojo. Man šypsena dingo iš veido. Norėjau buti ja.
- Tai džiaugiuosi tavimi - nusišypsojau. Jis nieko neatsakė, tik nusišypsojo. Sedėjom abudu prie baro. Aš gėriau savo Martinio ir kalbėjau su juo. Su juo taip linksma. Kiekvieną kartą pastebėti gilias, ir šokoladines akis. Buvo DJ Harry. Jis tokias geras muzikas leido. Taip norėjosi pašokti. Bet žiauriai tyngėjau keltis nuo kedės. Kažkokį grabą paleido ir pasikelbė kad šoks progos. Eik tu naken, jau buvau pasiruošusi užsitūsint. Bet, šūda paleido. Net surikau iš pykčio. Krč, žiūrėjau kaip poros šoka. Man net gaila žiūrėt. Pati sau nusijuokiau ir užsisakiau šokolado. Iš karto visa suėdžiau, nes šokoladas mane visada ramina. Šalia manęs sedėjo Zayn ir stebėjo šokius. Greitai prie manęs pribėgo Alison :
- Labas - sužviegė - Ko neini šokti?
Zayn mūsų pokalbio klausėsi.
- Neturiu poros - patrūkčiojau pečiais.
- Tai kažką pakviesk.
- Nesvarbu - nuleidau akis. O Alison kažkur pabėgo. Vėl atsisukau į baro pusę. Dar užsisakiau Martinio ir dar vieną taurelę išgėriau. Bet daugiau sau pasakiau - nebegersiu. Greitai prie manęs priėjo Zayn ir ištiesė ranką. Net drebulys perėjo per kūną. Jis nusišypsojo savo nuostabia šypsena ir prakalbo :
- Girdėjau neturi poros, kaip ir aš, nenori pašokti?
- Žinoma - nusišypsojau ir paėmiau jo ranką. Nuėjome į aikštelės vidurį. Apsikabinau jį per kaklą. Jis mane per liemenį. Žiūrėjau į jos gilias akis. Bet greitai nuleidau akis. Paskui baigės daina. Jau buvo vėlu. Negalvojau kad taip laikas bėga. Zayn kažkur nuėjo. O aš nuskubėjau į toletą, nes čia nuo karsčio nubėgo tušas. Atrodžiau baisiai. Nuėjau prie veidrodžio ir greitai viską susitvarkiau. Susitikau Cheryl :
- Labas, dar karta - nusijuokiau. Ji atsistojo šali manęs ir stebėjo kiekvieną mano veiksmą.
- Labas - nusišypsojo.
- Kodėl tu tokia visa švyti? - paklausiau.
- Šokau su Niall - suklykė.
- Pfffff. Aš su Zayn. - nusijuokiau.
- Gerai. Žodžiu, kiekvienas susitarėm kad parveš kadras. Gal mes tave pavešim jei ne Zayn - pasakė rimtai ir nuėjo. Tai ką man pesčiom reikės eiti? Vienai? Išsikviesiu taxi. Cheryl už tai atsiims. Gal ji kažką rezgą? Grįžau į klubą ir atsisėdau prie baro. Krč, tos kurvelos įšėjo su bernais ir mane paliko. Nu Zayn dar liko. Įdomu ko čia? Nu nesvarbu. Sedėjau dar prie svao staliuko. Atėjo pas mus visos.
- Cheryl, kodel tu tokia stopudova? - paklausiau. Visos nusijuokė.
- Važiuojam namo. Jau vėlu - suzyzė Alison.
- Gerai. Kas vairuos? Mes jau nusigėrėm - nusijuokė Danielle.
Visos pažiūrėjo į šalia sėdinti Zayn.. Jis pažiūrėjo į mus klausiamuoju žvilgsniu kas?
- Zayyyyyn. Parvešk namo - suzyzė Amanda.
- Gerai. - nusišypsojo ir papurtė mašinos raktelius.
- Klausyk. Iš karto pasakau kad mes mašinoi rėksim. O namai toli. - nusijuokė Danielle.
- Aš nežinau kur jus gyvenat.
- Vešk kur nori. Nors ir į pasaulio kraštą - nusijuokė Amanda. Įsėdom į jo mašiną. Krč, sedėjom pačiam gale. Visos dainavom kažkokią dainą. Rėkėm, klykavom, žvengėm, keikemės, nu Zayn žiūrėjo į mus kaip į debilės. Nors ir pats iš mūsų juokėsi.
- Atidarykit, langą. Karša - suklykiau. Viso žvengėm kaip nesveikos. Daugiau nebeatsimenu nieko........

--------------------------------
Nu va. Kita dalis bus greitai. Čia biški juokinga turi but. Sorry, as nekokia romantike. Man geriau pazudyt ar nusijuokt. Tai gerai. Kita dalis bus greitai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą