2013 m. kovo 11 d., pirmadienis

3 dalis

- Merginos, ką manot apie tai kad ryt galėtumėme važiuot į klubą? - pasiūliau.
- Žinoma. Ryt merginoms nemokamai- sumirksėjo Alison.
- Kas ryt važiuos apsipirkti? - suspiegė Cheryl.
- Visos - nusijuokiau.
Greitai įsiterpė Amanda :
- Milena, tu galėsi gauti diplomą tai kad esi puiki minčių skaitytoja - nusijuokė Amanda. Visos iš paskos kaip avelės. Išgirdom kad kažkas sutreško.
- Kas ten? - sunerimau.
- Vaiduoklis - Cheryl
- Pabaisa - Alison
- Milžinas Halkas - Amanda. Įjungiau šviesą. Visos dėjom žvengą.
- Davai, nakvokit pas mane - pasakiau.
- Tai ok - sumirksėjo Alison.
- Davai, davai pajudėk - pradėjo juoktis Cheryl.
- Kam cia sakai? - nusijuokė Amanda.
- Oi sorry - atsisuko ir net nepamatė ką daro.
- Kokia dainą klausais? - paklausė Aliso.
- Čiuju Dumas - nusijuokė Amanda. Cheryl pamišusi dėl Dūmo. Kadangi jo geros dainos. Bet ji viesteik Amandai pavydi Jason.
- Merginos, aaš einu prie pc - sušukau. Jos visos nutilo klykti. Atsisėdo šalia manęs ir stebėjo mano veiksmus per facebook'a. Zayn buvo mano drauguose. Jis net buvo prisijunges.
- Davai parašyk - pasiūlė Cheryl.
- Aš nežinau - patrūkčiojau pečiais.
- Jis pats parašys - nusijuokė Alison ir atėjo sms. Taip jis man parašė.
- Taip tau sakiau - pasiplojo Alison sau.
- Tu genijus - nusijuokiau. Ji painksėjo galvą.
Jis man parašė :
- Labas :)
- Labūū :P
- Ką veiki?
Greitai mergunų paklausiau :
- Ką man rašyt?
- Sakyk nuobodžiauji, įsivaizduok mūsų nėra.
Greitai suspaudžiau mygtukus ir atrašiau :
- Nuobodžiauju :O tu??
- Nieko :) Girdėjau kad Amanda draugauja su Jason :))
- Iš kur tu žinai? a? :PP
- Pažystu Jason :>
- Iš kur??
- Jis buvo mano klasiokas. :)
- OMG
- Kas yra? :)))
- Nieko, nieko. :)
- Amanda, jis pažysta Jason - užklykiau.
- Man šakės - tarė Amanda.
- Kaip? - paklausė Alison.
- Jis sakė, kad Jason jo buvęs klasiokas.
- Amanda, pastatysiu tau kapą - nusijuokė Cheryl.
- Bus ačiū.
Mūsų vakaras praėjo nuostabiai. Taip faina buvo. Bet kaip? Jason tai visų mylimiausias vaikinas. Jis buvęs Zayn klasiokas. Amandai šakes. Jis sužinos jos paslaptį.....

-------------------------------

Paslaptis paaiškės 2 szn. Nes dabar intriga tik prasideda. Nuo šios dienos Milenos ir Zayn gyvenimai apsivers aukštyn kojomis. Bus parašyta tolimesnėse dalyse. Skaitykit :)) Bet kadangi istorija yra su Milena. Taigi daugiau rašysiu apie ją ir Zayn. Nes jie yra pagrindiniai šios istorijos veikėjai. Amandos paslaptis tai dar suaštrins istorija. Bet paslaptis išaiškės tada kai bus antras sezonas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą